Сторінка для учнів
Як готувати ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ?
1.
Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано.
2. Наведи порядок
на столі, підготуй належне приладдя.
3. Вимкни
телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби.
4. Склади план
своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити).
5. Чергуй предмети
фізико-математичного циклу з гуманітарними.
6. Пам’ятай, що
робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко
повтори.
8. Якщо завдання
тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого
з’ясування їх з учителем або друзями.
Алгоритм ЧИТАННЯ
ТЕКСТУ
1. Виділіть
(випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись
підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з
виділених нових термінів, понять, законів.
3. Які з виділених
термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по
допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів.
4. Установіть
логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату
причина і наслідок мета і засіб.
5. Виділіть, на Ваш
погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною?
6. Для вирішення
якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?
Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?
1. Прочитай і
визнач головну думку тексту.
2. Розділи текст на
смислові частини.
3. Вивчи першу
частину.
4. Вивчи другу
частину.
5. Повтори першу і
другу частини разом.
6. І так далі!
Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ
ЗАДАЧІ
1. Про що йдеться в
умові?
2. Визнач значення
відомих величин: словесно числом, виразом чи рівнянням позначенням.
3. Запиши запитання
задачі через позначення.
4. Перевір одиниці
вимірювання.
5. Якщо треба, зроби пояснюючий
малюнок (схему).
6. Запиши задачу у
вигляді рівняння через позначення.
7. Підстав у рівняння
замість позначень відповідні числа або вирази.
8. Перевір відповідь.
Якщо вона неправильна, пригадай чи переглянь розв’язання подібної задачі.
Як складати
КОНСПЕКТ?
1. Прочитайте текст
підручника.
2. Запишіть у зошит
тему конспекту.
3. Визначте в
тексті головний зміст, основні ідеї, поняття, закономірності, формули, тощо.
4. Визначте
взаємозв’язки (причина-наслідок, мета-засіб).
5. Основний зміст кожного
значеннєвого компонента законспектуйте у вигляді кодованої інформації
(скорочення, абревіатури, малюнки) після найменування теми в зошиті.
6. Доцільно
позначити на сторінці конспекту праві і ліві поля: ліворуч записувати назви
розділів, параграфів, номери сторінок, самостійно сформульовані основні
проблеми, а праворуч – свої висновки і коментарі, посилання на інші наявні у
вас матеріали.
7. Найважливіші
положення (визначення, докази, висновки) записуйте у вигляді цитат.
8. Корисно мати під
рукою маркери або ручки різних кольорів, щоб відмічати ними найважливіші для
вас елементи конспекту.
9. Прочитайте ще
раз текст і перевірте повноту виписаних ідей.
Грамотне складений
конспект повинен задовольняти наступним вимогам: правильне передавання
основного змісту тексту, відокремлення головних думок, логічний зв’язок
виписаних думок, структурованість, ясність, стислість, інформація про джерело
тексту, наявність вільного місця для доповнення написаного новими думками.
Чого б ти не навчався, ти навчаешься для себе.
Петроній
Немає коментарів:
Дописати коментар